.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشاور استاندار مازندران و تاکید بر اميد دادن به مردم

مشاور استاندار و رييس روابط عمومي استانداري مازندران گفت: اميدوار كردن مردم به نظام و خدمات انجام شده از وظايف اصلي رسانه‌ها است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، "اسماعيل فدايي" روزيكشنبه در اولين گردهمايي روابط عمومي‌ها و خبرنگاران در نكا افزود: متاسفانه در اطلاع‌رساني خدمات و عملكرد تنها به نكات ضعف و كاستي‌هاي مديران توجه شده و به عملكرد مثبت آنها اشاره نشده است.

وي گفت: جوابگو نبودن بعضي از مديران به خبرنگاران در راستاي عملكردها و كارهاي انجام شده جاي تاسف دارد و بايد به هر مديري كه در انجام اين وظيفه كوتاهي كند تذكر داده شود.

فرماندار شهرستان نكا نيز در اين گردهمايي گفت: روابط عمومي‌ها و خبرنگاران بايد يك ديگر راشناسايي كرده‌وباهم تعامل تنگاتنگ داشته باشند.

"يوسف سعادت" افزود: عملكرد دولت بايد به صورت شفاف از سوي روابط عمومي منعكس شده و روابط عمومي‌ها بايد سخنگوي دستگاه‌هاي خود نيز باشند.

فرماندار نكا همچنين گفت: خبرنگاران ما نيز بايد صحت و دقت در خبر را رعايت كرده و از تمجيد پرهيز نمايند.

"سعادت" ادامه داد: متاسفانه جايگاه روابط عمومي‌ها در نكا مشخص شده نيست و مديران ما فاقد روابط عمومي بوده و گاهي در پستهاي ديگر سازمان مشغول فعاليت هستند كه در همين راستا نيز بايد روابط عمومي اين وظيفه خود را نيز به درستي انجام دهد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.